Bestellingen
-
Waar kan ik de status van mijn online bestelling inzien?
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
-
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
-
Mijn online bestelling is beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd. Wat nu?
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Waar kan ik de status van mijn online bestelling inzien?
Zodra je een bestelling plaatst ontvang je een bevestiging via de mail. Nadat wij het pakket hebben ingepakt ontvang je een track en trace via de mail.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Check altijd eerst eventjes je ongewenste mail, ook hier willen wij nog wel eens terecht komen. Is de mail daar ook niet te vinden, neem dan eventjes contact met ons op!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Over het algemeen heb je jouw bestelling altijd binnen 1 tot 2 werkdagen in huis. Voor tuinmeubelen en barbecues is er een levertermijn van 1 tot 5 werkdagen.
Mijn online bestelling is beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd. Wat nu?
Wij lossen dit altijd netjes op. Neem eventjes contact met ons op:
Mail: info@toptuincentrum.nl
Telefoon: 073-2200051
Whatsapp: 06-55552073
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Neem eventjes contact met ons op:
Mail: info@toptuincentrum.nl
Telefoon: 073-2200051
Whatsapp: 06-55552073